Navigation Menu

Winter essentials//מוצרי יסוד בחורף







So the winter is here and I have already been sick so as you can understand personaly it's not my favorite ( I prefer the spring or the fall) because I like it when it's all nice and cool outside.
Sometimes it's snowing in Israel ( about one time in a year) and it was raining already but it's not really cold like in Europe or something (this week was about 14-17 degrees celsuis) so I decided to show you a couple of nice products that make it easier for me and maybe you'll use my Ideas too.
אז כמו שיכולתם לשים לב החורף כבר פה והספקתי אפילו להיות חולה אז אני ממש לא מעדיפה אותו (אישית,מעדיפה את הסתיו או האביב) כי הרבה יותר כיף לי כשנעים בחוץ ולא צריך להשקיע הרבה מחשבה כדי שיהיה חם ונעים.
אז אתם בטח יודעים שהחורף פה לא כל כך קשה כמו באירופה או משהו אבל עדיין, חורף, זה חורף,
לכן החלטתי לאסוף את הדברים שאני משתמשת בהם הכי הרבה בחורף ושהכי עוזרים לי להפוך אותו לנחמד יותר ולהראות לכם אותם כדי שתוכלו גם אתם להנות מחורף כיפי עד כמה שאפשר :)
My favorite mug (PLUTO!!)
  It's really AMAZING it makes me excited every time I'm drinking from it
It was on sail... about 5 EUR
I bought it in Disney Mlan
  
הספל האהוב עליי (פלוטווו)
 הוא מדהים כי הוא ממש מיוחד ומושקע ואני קצת מתרגשת בכל פעם כשאני שותה ממנו 
קניתי אותו בחנות של דיסני מילאנו ביולי האחרון
הוא היה בדיוק בהנחה אז הוא עלה בסביבות ה5 יורו (20-30 ש"ח)

This necklace is originally was my mom's 
It's looks cool with a lot of things that I'm wearing during the season and it's very big and prominent.I like it's  presence and it catches the eyes of people.
השרשרת הזו היתה במקור של אמא שלי
 היא נראית טוב עם המון דברים שאני לובשת בחורף ואני מאוד אוהבת את הנוכחות שיש לה ואיך שהיא תופסת את המבט של כל מיני אנשים.


These I bought recently at Forever 21 and it was about 20-25 NIS I really like it and it's special for me because I prefer silver jewleries at the winter and the fall but this is golden so it's unusuall for me.
את השרשראות האלה קניתי בפוראבר 21 והן עלו בין 20-25 שקל הן נורא מיוחדות לטעמי כי אני מעדיפה כסף בחורף וזהב בקיץ והן בצבע זהב וזה מגניב


I like this jeans so much because they are special and not another pair of jeans, the flowers makes a huge difference ant it's really one of my favorite pair of jeans.
It's perfect for the winter and especially this winter because it looks good with the colors of the fall leaves and all the matt colors (that I really like) of the lipstick.
I bought it in H&M on sail and it was about 4- NIS
הג'ינס הזה מאוד מיוחד לטעמי כי זה לא עוד ג'ינס ששוכב לי בארון והפרחים שמודפסים עליו גורמים לו להיות מאוד שונה ואחד הג'ינסים האהובים עליי
הוא מושלם לחורף בגלל שהוא מתאים מאוד לצבעים של השלכת  ובמיוחד לחורף הזה בגלל האודמים בצבעי מאט שעכשיו נכנסו מאוד לאופנה


I prsonaly can't servive any winter without a lipstick or any kind of a lip product because my lips are sensitive and they're usually cracking so I tried a lot of prodicts and this one is definitly the best because it's soft and  the shape of it is original and very cool and it works really good and prevents the cracks
It's really hard to get in Israel but my friend got it for me from Germany
אני לא ממש יכולה לשרוד חורף בלי שפתון, או כל סוג של מוצר לשפתיים כי השפתיים שלי די רגישות והן בדרך כלל נסדקות בחורף אז ניסיתי המון מוצרים שאמורים למנוע את זה והוא הכי טוב בעיניי גם בגלל הצורה וההשקה שרואים שיש בו וגם בגלל שהוא באמת עוזר לי והוא מצד אחד נורא עדין ומצד שני הוא באמת עוזר לי והשפתיים שלי פחות נסדקות אחרי השימוש בו
כמו שאתן בטח יודעות קשה להשיג אותו בארץ וזזה עוד אחד מהדברים שהופכים אותו למיוחד, וגם אם אפשר להשיג אותו הוא נורא יקר ( ראיתי ב40 שקל בערך פעם אחת) אז השגתי אותו מחברה שהיתה בגרמניה בדיוק והיא קנתה לנו את זה.


Not only for the winter but still my favorites, the mascara is from Kiko I bought in Milano and in another place in Italy ( I don't remember the name of it right now) but it's really great and it was really cheap too.
The curler is from Sacara ( Israeli store) and it was pretty cheap too but both of them are great and I use it almost every day and I like it so much.
לא רק בחורף אבל הם עדיין מועדפים עליי
את המסקרה קניתי ברשת קיקו האיטלקית והיא היתה ממש זולה, את המעגל ריסים קניתי בסקארה וגם הוא היה די זול.
 בנוסף למחיר שניהם עובדים ממש טוב ביחד ואני משתמשת בהם כמעט כל יום וממש מרוצה מהם


This lipstick I bought from beautycare Israel it's kind of maroon color and it's amazing for this winter, I didn't used color lipsticks but  transpert only (accept my preformances when I mus use lipsticks) until this winter but now I started to use this one and it makes a big difference on my face
It was about 5 NIS

את האודם הזה קניתי בביוטיקר והוא סוג של בורדו אבל לא בדיוק, הוא ממש מדהים במיוחד לחורף הנוכחי בגלל הצבעים של האודמים שנכנסו לאופנה. עד עכשיו לא השתמשתי בשפתונים עם צבע אלא רק שקופים ( חוץ מהופעות בהן הייתי חייבת) בחורף הזה התחלתי להשתמש באודם הזה ואני ממש אוהבת אותו והוא עושה שינוי ממש בולט על הפנים שלי.