Navigation Menu

הנה זה מתחיל...//Here it goes...

אז כמו שאמרתי בפוסט האחרון שלי אני ממש מתרגשת ומלאה בהשראה ומוטיבציה לשנה החדשה, הנה כמה דברים שעשיתי השבוע ושאני הולכת לעשות וכמה מטרות לטווח הארוך והקצר:

* הייתי עם השכבה שלי בשדרות והודרכנו על ידי "המעורר", הטיול הזה נורא השפיע עליי ונגע בי כי הבנתי שגם אנחנו הירושלמים חיים בתוך בועה, זה אירוני בגלל שככה אנחנו חושבים על אנשים אחרים שמסתכלים עלינו.
מצד אחד הרגשתי את המרדף אחרי מציאת מקום לברוח אליו אם אצטרך בעת הצורך, דבר שאני מרגישה גם בעיר שלי כשאני מסתובבת ועולות לי סיטואציות לראש ואני מנסה למצוא דרך להמלט מהמצוקה ומהפחד בעת הצורך, הקרבה הזו למקום כל כך מאיים מפחידה.
מצד שני- לראות את העיר והתושבים ומה שהולך שם ולדבר איתם על התחושות שלהם ועל השינויים שהם עושים למען העיר והקהילה מאוד נגע בי. הרבה תובנות והרבה מחשבות עלו לי לראש.
על הדרך הספקתי להצטלם הרבה, השקעתי באותו יום והחלטתי ללבוש משהו קצת לא רגיל אבל המיוחדות של זה נתנה לי הרבה בטחון עצמי וגם ישבנו לאכול בשמורת טבע מהממת עם השכבה, בדרך חזרה נרדמתי וחטפתי שינה די טובה באוטובוס, זה עשה לי טוב...

*הצעתי את עצמי לכתיבת כתבות לעיתון השכונתי ונראה שזה הולך לצאת לפועל- לפני שהתחלף הצוות שמנהל את הלהקה שאני רוקדת בה, ראש הצוות שעבר היתה נוהגת לעדכן בעיתון השכונתי ולכתוב דברים על חיי הלהקה, נקודות שיא ומקומות שהיינו בהם ובכך התפרסמה הלהקה, ואותי זה ריגש כל פעם מחדש לראות את עצמי בעיתון וגם את הבנות האחרות.
כשהתחלף הצוות הדבר הזה הפסיק ובגלל שזה היה ממש חסר לי דיברתי עם ראש הצוות והצעתי את עצמי לכתיבת כתבה בעיתון והוא הסכים והחמיא לי על זה שאני עושה את הצעד הזה.

*ראיתי מופע מחול של להקת המחול "קמע" עם כוריאוגרפיות מדהימות של איציק גלילי ותמיר גינץ היה מאוד מרגש וזה נתן לי המון מוטיבציה והשראה 

*המשך עבודה אינטנסיבית בסטודיו על :
בכמה שבועות האחרונים אני עובדת על 2 כוריאוגרפיות
*סולו שאני יוצאת לעצמי לקראת תחרות שתתקיים במרכז שאני רוקדת בו. אני מקווה ומצפה מאוד שבהמשך אני אתחרה ואופיע איתו בעוד מקומות.
הרעיון של הסולו הוא "על חבל דק" והשם שנתתי לו עד עכשיו זה "The tightrope walker" , הבאתי את הרעיון מהמורה שלי שזרקה את זה לאוויר כשחברה שלי ניסתה לעשות סולו שנה שעברה והחלטתי לעוף על זה. המוזיקה שבחרתי היא של יוצא מדהים בשם DREHZ וקוראים לה "heart cry" היא מאוד מרגשת ומסעירה לטעמי ודינאמית מאוד, ואני מנסה להמשיך וליצור ולפתח את הכוריאוגרפיה כל עוד אני יכולה. היה לי מאוד קשה לבחור את המוזיקה והתלבטתי המון (וממשיכה להתלבט) 
זו לא פעם ראשונה שאני יוצרת סולו, גם שנה שעברה יצרתי אחד (וגם כשהייתי בכיתה ז' אבל בואו נגיד שזה לא היה ממש מוצלח) ואני מנסה לראות את הנקודות שלא אהבתי משנה עברה ולשפר אותן השנה.
היצירה מעלה בי הרבה רגשות ואני מנסה להעביר אותן לקהל, אני מנסה להראות את כל מה שעובר לאדם בראש כשהוא הולך על חבל דק ומאות אנשים צופים בו מלמטה וחושבים שהוא משוגע ויחד עם זאת ההתמודדות עם הצורך לא לחשוב על כלום ולהיות מרוכז בשקט הנפשי שלך בלבד ובפעולה הפשוטה והיומיומית כל כך של ההליכה. הרעיון הזה בתהליכים אבל תוך כדי יש לי הרבה רעיונות שעולים ויורדים במחשבה שלי אז הוא ממש לא בטוח
הסולו של שנה שעברה -https://www.youtube.com/watch?v=de43BqSH21E
המוזיקה של השנה-https://www.youtube.com/watch?v=vJ-1r53FwqQ 
עוד יצירה שלו שממש אהבתי-https://www.youtube.com/watch?v=byPJ1VIQ0VM
שאבתי המון השראה מהסרט שראיתי עם החבר שלי ( או יותר נכון חבר שלי הצליח לאלץ אותי לראות) "על חבל דק" או 
באנגלית "The Walk"

*מתוך אתר:http://www.wordandfilm.com/wp-content/uploads/2015/10/the-walk-tristar.jpg


* הכוריאוגרפיה השניה שאני עובדת עליה היא לא שלי אלא של היוצר המדהים ואחד היוצרים שאני הכי אוהבת ברק מארשל וזה "אדיר אדירים" אני לומדת את הכוריאוגרפיה לקראת אודישן שהולך להיות לי חייבת לציין שדי קשה ללמוד מיוטיוב אבל אני  משתדלת. אני ממש אוהבת את הכוריאוגרפיות של ברק כי למרות שהן מודרניות הן נורא ברורות, יש מסר שהצופה לא צריך לחשוב יותר מדי לעומק כדי להבין אותו בניגוד ליצירות מודרניות אחרות וזה ממש ממש יפה בעיניי,
יש ביצירות שלו הרבה כח ועוצמה ותנוכה שבאה מהידיים ומשרירי הגב וזה ממש מיוחד ויפה.

*אתמול בערב החלטתי לעשות גמישות ועבדתי המון,למרות שזה לקח לא הרבה זמן. זה מוכיח לי כל פעם מחדש כמה שהכל בראש והכל תלוי בכח רצון ומוטיבציה, מתכוונת לעשות לעצמי עוד הרבה פעמים כאלה כי זה ממש טוב ומקדם אותי :)
* השבוע, קיבלתי את לוח המבחנים האחרון שלי לחיים...הרגשות שלי באמת מעורבים, עצב לסיים את התיכון, מהול בשמחה של ההתקדמות וההצלחה והלחץ שהתחיל ועוד יתגבר, שיהיה לנו בהצלחה

ממש עכשיו אני לוקחת הפסקה מלשבת וללמוד למבחן ושתי בגרויות אז כמו שאתם רואים וכבר דיברתי על זה הרבה עומס, הרבה לחץ אבל ככה נראים החיים שלי ואני אוהבת את זה כי זה ממש כיף לי למרות כל הקושי.



like I said on my last post here I'm full of motivation and so excited for the new year, here is some of the things that I did on the first week of 2016:
I visited with my class the town Sderot which (if you didn't know) is a town near Gaza and it's suffering from the rockets threw every year since 2005.
I relized that we are living in a "bubble" and it's so ironic because that is what we say about other people that looking at us.
On the one hand I felt the pursuit of finding a bomb shelter is I would need all the time like I feel in a lot in the last 3 months.
On the other hand, I saw thetown and the people and we talked about Sderot and the changes that happened there and a lot of thoughts made up on my mind.
I dressed in an unusual way but it was really beautiful and I liked it, the fact that people said It looks good gave me  a lot of self comfidence,
we had lunch in a stunning nature reserve and on our way back I slept on the bus and I felt really good.

I offered myself to write articles to the nieghborhood's newspaper and it looks like it gonna work- the last management staff of my dance comepany used to write articles about us to the newspaper and now, the new staff doesn't do it, every time I saw my group in the newspaper I was really excited so now I'm gonna do it and I hope I'll do it well


I saw a preformance of Kamea dance company  with an amazing choreographies of Itzik Galili and Tamir Gintz and it gave me a lot of insparation and motivation.

 continue of intensive work on 2 choreographies
* a solo that I make for myself, this is the second time that I make a sereous solo for myself and it's about a tightrope walker, I took a lot of insparation from "The walk" that I saw with my boyfriend and the music is by  Drehz, the name of it is "Heart cry". I heard this idea from my teacher last yearwhen my friend wanted to start a solo (she sisn'g use it ) and I'm trying to convey the feeling of the man that walks so high and hundreds of people are looking up to him from the street and saying his so crazy.
Another Drehz's music I really liked-https://www.youtube.com/watch?v=byPJ1VIQ0VM

*Source:http://www.wordandfilm.com/wp-content/uploads/2015/10/the-walk-tristar.jpg

 The second choreo is Barak Marshall's, an Israeli choreographer I love so much and it's called "Adir Adirim" I have an audition and I'll show it there. I really love Barak's choreographies because althought it's modern' the audience still can get a clear messege of it in contrast to lot of other modern choreographies.

*I worked on my flexibility yesterday and every time I realize again and again that everything is on my mind, and my success is depending on my desire and how I really want it.

*I got my last test scedule this week and it's really sad for me to end my high school pereod and on the other hand it's happy and really hard
 right now I'm on the end of my break of learning to 2 finals and one regular test, I wish so much luck to all of us!