Navigation Menu

שנה אזרחית חדשה//New calendar year

אתמול, בשעה  00:00 בדיוק שתינו את השמפניה ומיד התנשקנו.
אני מתחילה את השנה הזו ברגל ימין ובאמת מקווה שהיא תהיה מדהימה, אני אעשה הכל כדי שהיא תהיה טובה יותר מהשנה שעברה ויש הרבה דברים גדולים שאני מצפה להם השנה כמו תהליך הגיוס, סיום בית ספר, עבודה שאתחיל, אולי כל מיני חוויות של לפני צבא (טיסות וכ'ו), רשיון נהיגה שאני מקווה לסיים איתו בקרוב,המשך של מערכת יחסים מדהימה שהתפתחה בשנה שעברה ועוד הרבה דברים שיצטברו לי בהמשך עומדים בפניי.
אני מאוד מתרגשת,מלאת ציפיות וחדורת מוטיבציה לשנה החדשה כי כמו שאתם רואים היא מאוד משמעותית עבורי וכשאני לאט לאט מעמיסה את היומן שלי ההתרגשות באה באופן טבעי.
השנה הזו מתחילה מדהים, לפני כמה ימים יצא הקליפ שמשרד התיירות הוציא ללהקה שלנו שהשתתפתי בו (מצורף קישור למטה) עבדנו הרבה בשבילו וזו הייתה חוויה מדהימה.
אתמול חגגתי עם החברים, היה ממש ממש כיף. אני לא אפרט את כל מה שלבשתי אתמול אבל הייתי עם לק מדהים שקניתי בפריימארק לפני כמה שנים והוא היה פשוט מתאים בול לאווירה של אתמול!!
יש לי הרבה עבודה כמו שיכולתם לראות בבית ספר וגם בריקוד וכמוה גם המוטיבציה והרצון לעבוד.
 אתמול ממש נכנסתי לאווירה (קצת בעזרתו של החבר שלי) וממש התרגשתי ושמחתי והיה לי ממש כיף.

כמה מטרות לשנה החדשה:

*ללכת על דברים עד הסוף, להשקיע בהם הכי שאפשר כמו שאני יודעת
* לארגן את הזמן שלי יותר טוב
*לשמור על החדר שלי מסודר ולחדש אותו קצת
*להיות גמישה יותר
*ללמוד ולסיים בית ספר עם בגרות טובה
*להשקיע יותר זמן במה שעושה אותי מאושרת
*להיות יותר אופטימית
*להיות חצופה כשצריך
*לצאת לחו"ל לפחות פעם אחת
*להשקיע בעצמי ולטפח את עצמי
*ללמוד קצת פסיכולוגיה 
נראה לכם שאני אצליח? אני מאוד מקווה שכן.







Yesterday, at 00:00 we drank the champagne and kissed right after it.
I'm starting this new year in the right foot and I hope it'll be amazing, I'll do everything to make it better then the past one and I have lots of big expectation in this yeatr like the continue of the army recruitment, end of high school, a new job that I'll start right after it, many experiences that I might have before I'll go to the army, my relationship that makes me sop happy and a lot of things that'll pop up in mt way.
I'm really excited, full of expectations and motivated for the new yearbecause as you can see I have a lot to do and I'm getting excited more and more as I fill my daybook.
This year is already starting to be amazing because few days ago the flashmob that the ministry of tourism filmed for us is finally out ( you can watch it in the link below) we work so much for it and it was an amazing excperience.
Yesterday I celebrated the new year ewith my friends, and it was so fun! I had a great nail polish that I bought few years ago in Primark and it was perfect for new year's eve atmosphere!!
I have a lot of work for the new year and I'm so motivated and excited.
I had a lot of fun yesterday and I really got into new year's atmosphere.
My goals for the new year:
*To do things until I finish them and do it in an amazing way.
*To organize my time better
*To keep my room organized and make a little make over here
*To be more flexible
*To have good grades on my finals
*To be more optimistic
*To invest time on things that make me happy
*To be a bit insolent when I need to
*To travel abroad at least once
*To invest in myself and cultivate me
*To learn a little bit about psychology
Do you think I can make it?? I really hope so

An article about us                               THE VIDEO!!-הסרטון